Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Κολλητήρι: Γεια σου άνδρα της μάνας μου. Προσκυνώ ο καημένος.
Καραγκιόζης: Γεια σου εγγόνι της μάνας μου. Προσκυνώ ο καμένος.


Κολλητήρι: Μπαμπάκο χθες σε είδα κολλημένο στον υπολογιστή.
Καραγκιόζης: Παιδί μου είχα ένα τσατάρισμα με τον Μορφονιό και τον παρενόχλησα!!!
Κολλητήρι: Βρε τον αθεόφοβο… και τι έγινε μπαμπάκο;
Καραγκιόζης: Βρεθήκαμε στο «Φατσοβιβλίο» και του ζήτησα να γίνουμε φίλοι και άκου τι μου΄κανε…
Μορφονιός: Χαίρετε κύριε Καραγκιοζόπουλε
Καραγκιόζης: Κοίτα μια μύτη που’ χει, σαν κολοκύθα είναι…
Μορφονιός: Εμένα με λένε Μορφονιό
Καραγκιόζης: … και εμένα αστροναύτη
Μορφονιός: Μου ζητήσατε κύριε να γίνουμε «Διαδικτυοφίλοι»
Καραγκιόζης: Κοίτα κεφάλι που’ χεις. Δεν το χωρίζεις σε οικόπεδα, να πάρουμε και εμείς κανένα…
Μορφονιός: Κύριε αν θέλετε να γίνουμε φίλοι, πρέπει να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο.
Καραγκιόζης: βρε καζανοκέφαλε…
Μορφονιός: κύριε με προσβάλετε…
Καραγκιόζης: κύριε οικοπεδοκέφαλε… θα κάνουμε το πίτσι – πίτσι και θα μου χαρίσεις ένα «LIKE»;
Μορφονιός: αγαπητέ κύριε Καραγκιοζόπουλε…
Καραγκιόζης: … και τότε παιδί μου έγινα σαν παντζάρι, μεγάλωνε η μύτη μου σαν κολοκύθα και το κεφάλι μου μπήκε στον υπολογιστή με ανακοίνωση … «πωλούνται οικόπεδα..»…
Κολλητήρι: Μπαμπάκο θέλω και εγώ να τσατάρω με τον Μορφονιό
Καραγκιόζης: Πήγαινε παιδί μου στο σχολείο, γιατί θέλω να σε προστατέψω από τις κακοτοπιές…
Νεότερη ανάρτηση
Προηγούμενη
Αυτή είναι η πιο παλιά ανάρτηση.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου